Ан-24
Maksimaalne kandevõime
|
5,5 t
|
Maksimaalne lubatud koormus: - eesmine pagasiruum - tagumine pagasiruum
|
900 kg 1170 kg
|
eesmine pagasiruum:
|
|
- kaubauks (KxL)
|
1,1x1,2 m
|
- veose maksimaalsed mõõtmed (K/P/L)
|
0,6х1,5х0,8 m
|
tagumine pagasiruum:
|
|
- kaubauks (KxL)
|
0,75х1,41 m
|
- veose maksimaalsed mõõtmed (K/P/L)
|
1,5x0,7x1,0 m
|
Põrandale lubatud surve
|
400 kg/m2
|
Ту-134/134А
Maksimaalne kandevõime
|
8600 kg
|
Maksimaalne lubatud koormus: - eesmine pagasiruum - tagumine pagasiruum
|
1920 kg 2700 kg
|
Eesmine pagasiruum:
|
|
- sektsiooni mõõtmed (K/P/L)
|
1,87х1,28х1,48/2,49 m
|
- maht
|
3,5/6 cub.m
|
- põranda pindala
|
1,9/3,2 sq.m
|
- kaubauks
|
1,25x0,75 m
|
Tagumine pagasiruum:
|
|
- sektsiooni mõõtmed (K/P/L)
|
1,75х1,75х2,8 m
|
- maht
|
8,5 cub.m
|
- põranda pindala
|
4,8 sq.m
|
- luuk
|
0,9x1,22 m
|
Üksikveose maksimaalne mass
|
200 kg
|
Põrandale lubatud surve
|
500/600 kg/m2
|
Ту-154Б
Maksimaalne kandevõime
|
18000 kg
|
Pagasi ja kauba sektsioon № 1:
|
|
- maksimaalne kandevõime
|
6450 kg
|
- sektsiooni mõõtmed
|
9х2,5х1,06 m
|
- maht
|
21,5 cub.m
|
- põranda pindala
|
22 sq.m
|
- kaubaluuk (KxL)
|
1,2x1,35 m
|
Pagasi ja kauba sektsioon № 2:
|
|
- maksimaalne kandevõime
|
4950 kg
|
- sektsiooni mõõtmed
|
7,35х2,5х0,95 m
|
- maht
|
16,5 cub.m
|
- põranda pindala
|
18,4 sq.m
|
- kaubaluuk
|
1,2x1,35 m
|
Ebahermeetiline sektsioon sabaosas № 3:
|
- sektsiooni mõõtmed
|
2,5х2,16х1,07 m
|
- maht
|
5 cub.m
|
- põranda pindala
|
4,7 sq.m
|
Põrandale lubatud surve
|
600 kg/m2
|
Yak-42
Maksimaalne kandevõime
|
14,5 T
|
Eesmine veoruum:
|
|
- mõõtmed(KxLхW)
|
1,145х2,44х7,76 m
|
- maht
|
21,68 cub.m
|
- põranda pindala
|
18,9 m2
|
- laadimisluuk
|
1,1x1,35 m
|
- АK-0,7 konteinerite arv
|
6
|
Tagumine veoruum:
|
|
- mõõtmed(KxLхW)
|
1,145х2,44х2,94 m
|
- maht
|
8,21 cub.m
|
- põranda pindala
|
7,17 m2
|
- laadimisluuk
|
1,1x1,35 m
|
- АK-0,7 konteinerite arv
|
2
|
Veoste maksimaalsed mõõtmed АK-0,7 jaoks
|
1,1х0,7х1 m
|
Põrandale lubatud surve
|
400 kg/m2
|
Põrandale lubatud surve
|
600 kg/m2
|
IL-62
Maksimaalne kandevõime
|
5 T
|
Voeruumi maht
|
48 m3
|
Kaubaluukide mõõtmed
|
1,31х1,21 m 1х1,26 m 1,07х1,15 m 0,70х0,78 m
|
IL-86
IL-86 on laiakereline kauglennu reisilennuk, mis on võimeline vedama 2 kuni 15 t veost lennuki täielikul täitumisel reisijatega sõltuvalt marsruudist. Lennukil on kaks lastiruumi, mis asuvad põranda all, mis koosnevad viiest sektsioonist. Sektsioonid 2-4 on ettenähtud AK-1.5 konteinerite veoks. Sektsioone 1,3 ja 5 kasutatakse pagasi ja üksikveoste jaoks.
Maksimaalne kandevõime
|
15 т
|
Veoruumi maht
|
100 m3
|
Kaubaluukide mõõtmed
|
1,23х2,30 m 1,84х2,40 m
|
Sektsioon 1
|
pagas /veos, mis laaditakse peale ühekaupa
|
Sektsioon 2
|
kaheksa АК-1,5
|
Sektsioon 3
|
pagas /veos, mis laaditakse peale ühekaupa
|
Sektsioon 4
|
kaheksa АК-1,5
|
Sektsioon 5
|
pagas /veos, mis laaditakse peale ühekaupa
|
IL-96-300
Maksimaalne kandevõime
|
15 T
|
Veoruumi maht
|
100 m3
|
Kaubaluukide mõõtmed
|
1,78х1,82 m 0,87х1 m
|
Airbus A310
Veos ja pagas transporditakse kolmes veokabiinis, mis asuvad põranda all märgistatuna kui FWD, AFT ja Bulk. AFT kabiini tõsteseade on ettenähtud 60,4 х 125 tolli (2L3P) aluste ja poolmõõtmeliste konteinerite tõstmiseks. Tagumine veokabiin Bulk on ettenähtud pagasi, üksikveoste ja loomade transpordiks. Kabiin on varustatud pingutusvõrkudega.
Lennuki täielikul täitumisel reisijatega on lennuki kandevõime kuni 2 t. Veokabiinide mahtuvus: 10 AK 1.5 konteinerit. Kaubaluukide mõõtmed on 2,44 х 1,71m ja 1.81 х1.71m
Maksimaalne kandevõime
|
7 T
|
Veoruumi maht
|
46 m3
|
Veokabiinide mahtuvus: - FWD, AFT - Bulk
|
10 АК-1,5 konteinerit 2L3P alused pagas, üksikveosed
|
Kaubaluukide mõõtmed
|
2,44 х 1,71m 1,81 х1,71m
|
Airbus A319-100 (A319)
Eesmine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
7,3 m3, 2268 kg
|
- luuk
|
1,24х1,82х1,19 m
|
Tagumine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
10,1 m3, 3021 kg
|
- luuk
|
11,24х1,82х1,19 m
|
Puisteveose ruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
6,1 m3, 1497 kg
|
- luuk
|
0,78х0,93х1,16 m
|
Airbus A320-200 (A320А)
Eesmine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
3 места 1,56х1,53х1,16 m
|
- luuk
|
1,19х1,82х1,16 m
|
Tagumine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
4 места 1,56х1,53х1,16 m
|
- luuk
|
11,24х1,82х1,19 m
|
Puisteveose ruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
5 m3, 1497 kg
|
- luuk
|
0,78х0,93х1,16 m
|
Airbus A321-100 (A321А)
Eesmine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
5 мест 1,56х1,53х1,16 m
|
- luuk
|
1,19х1,82х1,16 m
|
Tagumine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
5 мест 1,56х1,53х1,16 m
|
- luuk
|
1,19х1,82х1,16 m
|
Puisteveose ruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
5 m3, 1497 kg
|
- luuk
|
0,78х0,93х1,16 m
|
Boeing 737-300 (В737-300)
Eesmine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
10,2 m3, 2269 kg
|
- luuk
|
0,89х1,22х0,86 m
|
Tagumine veoruum:
|
|
- Maksimaalne kandevõime
|
15,5 m3, 3462 kg
|
- luuk
|
0,84х1,22х0,86 m
|
Boeing 767-300
Maksimaalne kandevõime
|
9 T
|
Kabiin 1
|
kaks PAG /ААР või neli AKC
|
Kabiin 2
|
kaks PAG /ААР või neli AKC
|
Kabiin 3
|
neli АКС
|
Kabiin 4
|
kolm АКС
|
Kabiin 5
|
Ainult veosed, mis on pealelaetavad ühekaupa
|
Boeing 777-200
Eesmine kabiin
|
18 konteinerit LD - 3
|
AFT kabiin
|
14 konteinerit LD - 3
|
Tükiveos
|
600 cub.ft /17m3
|
|